1. //Tag script para receber código JS 2. E septembrie, din nou ... | ✿ઇઉ ♥Lidi e suas neuras!!!!!!!♥ ઇઉ ✿

It´s time to set my free!

E septembrie, din nou ...

9 de setembro de 2009 | ✿Lidi Dimbarre Tullio ஜீ

Anotimpul se schimba . Copacii se dezbraca de frunzele multicolore si tes pamantului un covor autentic . Strazile raman pustii . Cerul se intristeaza . Toate sunt trecatoare . Oamenii vin si pleaca . Rar mai intalnesti o persoana care sa ramana alaturi de tine .Rar un lucru frumos dureaza mai mult de o fractiune de secunda . Chiar si pe cei care ii credeai cei mai buni prieteni . Chiar si cele mai intense trairi .
Atmosfera se schimba . Transformare . Asta e cuvantul . Cand din verde totul devine rosu si apoi gri . Cat as vrea sa imi pot schimba si eu culorile sufletului . Sa pot sa fiu ceea ce eram odata. Ploile de amintiri mi-au inundat mintea si inima . Trecutul ma cheama , ma vrea inapoi . Sa simt iarasi acele sentimente inocente, pure si adevarate ale copilariei , ale fetitei mereu cu zambetul pe buze si optimista . Iti amintesti ?
Incepe un nou episod din serialul asta numit viata .De-ar fi fost totul doar un scenariu ....Ar fi fost prea simplu, nu? Nu are rost sa visez aiurea . Nu are rost sa fac astfel de supozitii cand totul doar se intampla iar eu , noi , trebuie sa traim . Daca viata a fost cruda cu el si i-a luat tatal de mic si acum e singurul sprijin al familei ce ar fi trebuit sa faca ? Sa stea inchis in casa ? Sa astepte o minune ? NU!
El si-a continuat viata . Are 3 surori minunate si o mama extraordinara , pentru ele zambeste si e atat de optimist in fiecare zi . Cata putere adunata in sufletul unui copil . Asta e ramasita care ma ajuta sa continui .
Imi promit sa fiu puternica . Cineva acolo sus cred ca o sa ma ajute .Lacrima e curatarea sufletului , asa ca plang, plang adanc sa ma lepad de toata murdaria din el . Prin plans sa dau afara toata durerea , sa imi linistesc sufletul , sa imi luminez privirea-mi trista. Plangi cu mine si vezi cum durerea devine mai mica . Dar sa nu uiti, e secret . Nimeni nu stie de acest lucru . Ei sunt oricum prea ocupati cu treburile lor . Doar tu si eu .
Si acum trebuie sa invat sa respir un alt aer, sa respir durere, dezamagire , tristete dar cu zambetul pe buze, cu ganduri frumoase si incredere ca intotdeauna dupa furtuna apare si soarele a carui caldura imi va invada toti porii si eu o sa radiez si te voi molipsi si pe tine .



Viata nu este o povara . Este un dar . Si trebuie sa ne bucuram de el cat mai bine posibil .

Acum, sterge-ti lacrima copila si iesi in lume ! Drumuri lungi te asteapta .
Nu-ti cer ajutorul pentru ca oricum voi primi numai farame.

Tags: | 0 comentários

0 comentários:

Blog Widget by LinkWithin

ઇઉ Meus Anandos Seguidores! ઇઉ

.

.