1. //Tag script para receber código JS 2. Sa cadem in mare... | ✿ઇઉ ♥Lidi e suas neuras!!!!!!!♥ ઇઉ ✿

It´s time to set my free!

Sa cadem in mare...

9 de setembro de 2009 | ✿Lidi Dimbarre Tullio ஜீ


ea : vreau sa fug la mare .
el : si eu .
sa stau cu capul sub apa, sa ma uit la alge, sa vina valuri si sa sar .
ea : sa simt cum nisipul imi gadila picioarele si cum soarele ma arde pe fiecare particica a corpului, sa simt mirosul sarat al marii...sa stau noaptea pe plaja sa ascult valurile, asteptand rasaritul .
el : sa ma trezesc dimineata, o cafea sa beau si am fugit pe plaja. o bere sa impart cu prietena mea si sa ma arunc cu forta, sa ma stranga in brate.
ea : si eu sa il astept fierbinte pe cearsaf, sa il sarut tare si apoi sa il ung cu ulei si sa stam sa ne prajim la soare . dupa, mergem iar in mare tinandu-ne de mana ...a...si ne dam cu parapanta si incercam toate trasnaile posibile..si ajungem obositi in camera, facem un dus impreuna...si ne pregatim iar de iesit, de baut .. un concert moca pe plaja unde tipam cat ne tin plamanii si iar bem..si facem tot ce ne trece prin minte .
el : sa stam sub umbrelute, pe cearsaf, la umbra, sa ne uitam la mare, cum ne zambeste, cum ne cheama; sa te tin in brate, sa cadem in mare, sa innotam, sa ne sarutam.... iesind apoi din mare, uzi si plini de sare cu chef de bere, chef de o tigara, sa simtim fericire si sa nu uitam niciodata de aceste momente .
ea : niciodata . le inchidem intr-un pahar si le vom pastra pentru todeauna.

Tags: | 0 comentários

0 comentários:

Blog Widget by LinkWithin

ઇઉ Meus Anandos Seguidores! ઇઉ

.

.